הקשר בין מתיחת פנים לביטחון עצמי

בעשר השנים האחרונות חלה התפתחות אדירה בתחום הניתוחים הפלסטיים. נשים וגברים החלו לשים לב כי הגרוויטציה וכמו כן הגיל שלהם מקנה להם מראה נפול דיו ובעקבות שינוי המראה שלהם, חל שינוי בביטחון העצמי שלהם. הם לא מרגישים שהם נראים טוב ומחפשים את הפתרונות הטובים ביותר לשינוי המצב.

בימים בהם כלי התקשורת מסקרים סלבריטאים אשר הצטרפו לטרנד, ניתחו עצמם וללא כל חשש מצהירים על כך בגאון, קשה מאוד שלא להשוות אותם לדימוי הגוף האישי שלנו. מטרת הסלבריטאים היא להיראות הכי טוב שהם רק יכולים, שכל תשומת הלב תופנה אליהם. העיניים שלנו, בין אם בכוונה ובין אם לא, נתקלות באותם סלבריטאי הטרנד יום יום ואין כל ספק כי מוטיב היופי השתנה בחברה הקיימת בעקבות אותם סלבריטאיים.

כאשר אנחנו מסתכלים במראה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לחפש מה לא בסדר אצלנו. עצם שאלה זו היא הגורם הראשון לצניחת דימוי הגוף. כאשר אנחנו מחפשים מה לא בסדר אצלנו, בסופו של דבר נמצא משהו, נתפס עליו ונשכנע את עצמנו שאם נשנה את מה שלא מוצא חן בעינינו, נרגיש יותר טוב. אחרי הכל תמיד נרצה להיות הגירסא הכי טובה של עצמנו.

אטרקטיביות היא שם המשחק

המון נשים וגברים, בעיקר בשנים יותר בוגרות של החיים, ישימו לב לפגמי הפנים. הקמטים, העפעפיים הנפולים, סנטר מדולדל ועוד. ההערכה העצמית של אותם גברים ונשים יכולה בן רגע לצנוח מטה וירגישו שהם מוכרחים להסתתר מן העולם החשוף עד שישנו את מה שמפריע להם. מתיחת פנים יכולה לעזור בלהרגיש יותר טוב בעור של עצמך. אך חשוב לזכור כי זמן ההחלמה מניתוח מהסוג הזה עלול להיות ארוך מאוד ומתסכל מאוד.

אם חשבתם שאתם נכנסים לניתוח מתיחת פנים ויוצאים מהניתוח כשאתם מתוחים ויפים, טעות חמורה בידכם. ניתוח למתיחת פנים דורש מן הרופא לנתק את עור הפנים שלכם מהגולגולת ובעצם למתוח ולחתוך עור עודף. לאחר מכן הוא יתפור חזרה את הפנים המתוחות. תופעת לוואי מספר אחת של ניתוח מסוג כזה היא הסימנים הכחולים והשחורים. אדם מן הצד יחשוב שהשתתפתם בקטטה. רמת הכאב מן הניתוח עלולה לגרום לכם להרגיש שאכן הייתם מעורבים באחת כזאת. אבל לאחר תקופת ההחלמה בכל פעם שתביטי בראי הדבר הראשון שיעלה לך לראש הוא – היה שווה את הכל.

אם בחרתם ללכת על תהליך מתיחת הפנים, אתם מחוייבים עבור בריאותכם לבדוק כל השלכה של ניתוח מהסוג הזה. אמנם הניתוח יחזיר את רקמות הפנים חזרה למקומם וימתח את הקמטים שנוצרו, אך אין ביכולתכם לדעת בוודאות איך תראו אחר כך. קחו בחשבון שבתקופה שאחרי הניתוח לא באמת תהיה לכם אינדיקציה אם אתם מרוצים או לא. לנפיחות כמו לצבעים הכהים לוקח זמן לרדת ולמעשה רק לאחר כמה חודשים תוכלו להרגיש על עצמכם אם הניתוח הצליח או לא.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.