לימודי פסיכותרפיה – כשהחיים קוראים לבחור את המקצוע הנכון

לצד הטיפולים הקונבנציונאליים, יש לא מעט הדגשים גם לטיפולים מסוג אחר, ביניהם גם לימודי פסיכותרפיה. כאמור, לימודים העוסקים בעיקר בגוף ונפש יחד. יש לה לפסיכותרפיה המון יתרונות והיא בהחלט יכולה לנתב למקום משמעותי ביותר – בעיקר לנתב לשינוי המיוחל. זה כבר לא חדש, מאז ומתמיד אנשים נברו בנבכי נפשו וניסו לרפא בעיות כאלה ואחרות וכאן, תחום הפסיכותרפיה נכנס ומצליח לרפא לא מעט טראומות וכך גם פצעים שמקורם ברגש. לא מבינים במה מדובר? הנה כמה דברים על הקורס המבוקש ביותר.

יתרונות הפסיכותרפיה על הנפש

כפי שהבנתם, מאז ועד היום אנשים ומטפלים מלמדים ולומדים את נפש האדם וכך, נכנס לתחום גם הטיפול הפסיכותרפי שיודע לתת מענה לפצעים העמוקים ביותר. אז לצד ההיבט הנפשי, אין ספק כי שיטה זו הלכה והפכה תודעתית ביותר גם היות והיא גם יודעת לחדד את הקשר המילולי בין המטפל לבין מה שזקוק לו – כאמור המטופל. מסתמן כי העולם כבר יודע, בשלושת העשורים האחרונים חל שינוי משמעותי ביותר ונכון להיום, יותר ויותר מטפלים ואנשים מן המניין מבינים את הקשר בין גוף לנפש. כך, מתוך אמונה, יותר ויותר אנשים שלא מוצאים מזור לבעיותיהם, נתקלים גם בטיפול הפסיכותרפי- מה שמסביר מדוע המון מטפלים בוחרים לחדד את ידיעותיהם גם בתחומי לימודי פסיכותרפיה.  אם כן, אלו הם למעשה הלימודים המספקים לכם המטפלים את כל האפשריות לקשור את הגוף לנפש, להבין מאיפה נובעת הבעיה ובו זמנית לפתור אותה על הצד הטוב ביותר.

אלו סוגי פסיכותרפיה קיימים?

במסגרת לימודי פסיכותרפיה, ניתן לשלב כמה אפשרויות החל מפסיכותרפיה משולבת גישות, שילוב של גוף ונפש ואפילו הפסיכותרפיה האינטגרטיבית כאשר כל התוכניות יחד יידרשו מכם לפחות 3 שנות לימוד. לאחר כל מילוי הדרישות תוכלו לקבל את התעודה בתחום הפסיכותרפיה. כמו כן, לימודי פסיכותרפיה ייעודיים לאנשים שכבר יש להם תואר שני ורוצים להתמחות בתחום טיפולי זה שיכול לתרום לידיעותיהם הקיימות ואף להעשירם בהתאם. כאשר מדברים על דורשי לימודים אלו, מדברים בעיקר על גרונטולוגים, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, קלינאים, פסיכיאטרים ועוד. חשוב לציין, במעמד זה, יידרש מאנשים הבוחרים ללמוד לימודיי פסיכותרפיה לעבור ראיון אישי.

מה מטרת לימודי פסיכותרפיה?

לימודי פסיכותרפיה מקנים לכם מיומנות מעשית לצד ידע תיאורטי בהבנת הפסיכותרפיה על כל גווניה. זה קורה באמצעות לוגותרפיה, זה קורה באמצעות מוזיקה, אבל זה בהחלט יכול להתרחש גם במסגרת טיפול תרפיה, טיפול נרטיבי ואפילו אקזיסטנציאליזם. רוצים לפתח את הידיעות שלכם ובו זמנית להעצים את הידע הטיפולי? לימודי פסיכותרפיה באוניברסיטת חיפה מעניקים לכם את כל מה שצריך בכדי לתת לזה לקדם אתכם למקום הנכון.

אז מה באמת מפריד ביניכם לבין ההצלחה שלכם? טופס יצירת קשר אחד וזה קורה.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.