האם טיפול פסיכולוגי באמת מקנה שקט נפשי?

אם אתם במהלכה של תקופה לא רגועה המלווה בהתקפי חרדה, במחשבות שליליות ואתם מרגישים כי אין שקט לנפשכם אז הרי שאתם שוקלים ללכת לייעוץ פסיכולוגי, אבל בתוך לבכם מנקרת השאלה האם הטיפול הפסיכולוגי יעניק לי את השקט הרצוי?

בכתבה זו נעסוק ביעילותו של הטיפול הפסיכולוגי, האם הוא מסוגל להקנות לכם את השקט הנפשי הנדרש והאם כן תוך כמה זמן?

טיפול פסיכולוגי תהליך שצריך להתחייב אליו

לפני שנעמיק בניתוח האם טיפול פסיכולוגי עוזר לשקט הנפשי שלכם או לא חשוב לדעת כי טיפול פסיכולוגי הוא לא קסם, אין זבנג וזהו! לא תראו תוצאות ממפגש אחד ולא משניים זהו תהליך ארוך שנכנס לנבכי נשמתכם ואופייכם, זהו תהליך שיעניק לכם כלים להתמודד עם מצבים נפשיים וזהו תהליך שלוקח זמן ולפעמים הרבה זמן ויש לתת לו את התחייבותכם המלאה, לא מספיק שתגיעו למפגשים צריך להפנים את הדברים, צריך להיות קנים עם עצמכם ועם המטפל וצריך לקחת את הכלים הניתנים לכם במהלך הטיפול וליישם אותם על עצמכם.

כן, טיפול פסיכולוגי יכול להקנות שקט נפשי

אז באופן כללי כן, התשובה היא כן טיפול נפשי יכול להקנות לכם שקט נפשי במידה ובאמת נכנסתם לתהליך ברצינות הנדרשת ונתתם 100% מכם, אבל… לא בכל המקרים זה יהיה הפתרון המושלם שיהפוך אתכם מאנשים עם משקל על הלב לאנשים משוחררים ושמחים, תלויה הסיטואציה, תלויה הסיבה שבגללה אתם חסרי שקט פנימי ותלוי המצב הקליני של התופעה שפוקדת אתכם, באופן כללי הטיפול אמור לסייע לכם גם במצבים הקשים ביותר אבל יש מצב שלא להבריא 100% את נפשכם, שוב זה תלוי בנסיבות.. במקרים שונים יש יכולת להתמודד עם מצבי לחץ וקושי נפשי באמצעות תרופות שהפסיכולוג או הפסיכיאטר ימליצו עבורכם ויתנו לכם מרשם עבורן כחלק מהתהליך וכעזרה להתמודדות.

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא , עמוד הפייסבוק של חברת מזון התינוקות המובילה בישראל.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.