טיפול פסיכולוגי מיני

טיפול פסיכולוגי מיני מביא איתו המון יתרונות. יש הרבה זוגות שמתמודדים עם כל מיני סוגים של חסמים או בעיות בתפקוד המיני וזה משפיע מאוד על הקשר ביניהם. בדרך כלל זה מפריע יותר לגברים אבל לאו דווקא. למשל כשגבר לא מסוגל להגיע לזקפה מכל סיבה שהיא, לא רק העובדה שהוא לא מצליח לספק את בת הזוג שלו היא מה שמפריע לו, אלא זה משהו שממש פוגע בגבריות שלו, הפגיעה היא באגו, בביטחון ובהערכה העצמית של אותו גבר.

טיפול פסיכולוגי מיני יעזור קודם כל להבין למה זה קורה וזו לא חייבת להיות הבעיה שתוארה לעיל. יש כל מיני סיבות שבגללן זוג יכול להגיע לטיפול פסיכולוגי מיני.

למשל, יכול להיות שהאישה חוותה בצעירותה חוויה לא נעימה מבחינה מינית והיא צריכה עזרה ובן הזוג מגיע איתה למפגשים בכדי להביע תמיכה, זה יכול להיות משום שהזוג הביא ילד לעולם ומאז התשוקה שהייתה בחדר המיטות כבר לא קיימת באותו האופן. הטיפול הפסיכולוגי בא לשנות את המצב ובשונה מטיפולים רבים אחרים הוא מאוד פרקטי.

זה לא רק טיפול של דיבורים אלא משולבים גם שיעורי בית, תרגילים וכל מיני דברים שהזוג צריך לעבוד עליהם בין אם זה איכויות בסיסיות או סיבות שיכולות לעזור להבין את המהות של הבעיה וכך לטפל בה ולפתור אותה. חשוב להבין שטיפול פסיכולוגי מיני הוא תהליך שהזוג עובר אחד עם השני ולכן חייבים ששני הצדדים יקחו בתהליך הזה חלק וישתפו פעולה באופן מלא.

מתי עוד כדאי לעבור טיפול פסיכולוגי מיני?

שאחד מבני הזוג מרגיש לא טוב בתוך המערכת בגלל סיבות הקשורות ליחסים המיניים, כדאי לגשת לייעוץ וטיפול מהסוג הזה.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.